Anna palautetta
Kehitämme palveluitamme jatkuvasti asiakkaidemme toiveiden ja tarpeiden mukaan. Annathan siis meille palautetta, jotta voimme kehittää toimintaamme.
17.9.2020
Haluamme olla osaltamme mukana lisäämässä sähköistä liikkumista Suomessa. K-Lataus-verkosto on nyt käytettävissä laajasti myös muissa latauspalveluissa, kun liityimme mukaan sähköautojen latauksen roamingiin eli niin sanottuun verkkovierailuun. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että voit käyttää K-Latauksen asemia myös muiden latauspalveluiden sovelluksilla tai lataustunnisteilla.
Tämä ei vaadi toimenpiteitä K-Latauksen asiakkailta: K-Latauksen asiakkaat voivat jatkaa aivan normaalisti latauspalvelun käyttöä suoraan K-Latauksen sovelluksella tai lataustunnisteella, mutta rinnalle on tullut vaihtoehto käyttää K-Latausta myös muiden latausta tarjoavien palveluissa. Tämän muutoksen myötä K-Lataus-verkosto on lisäksi käytettävissä useiden eri automerkkien omissa latauspalveluissa ja on myös näkyvissä autojen navigaattoreissa.
Suosittelemme, että K-Latauksen asiakkaiden kannattaa jatkaa palvelun käyttöä K-Latauksen omalla sovelluksella tai lataustunnisteella, sillä toisen latauspalvelun kautta käytettynä hinnat voivat vaihdella. Useimmiten roamingin kautta hinta on kalliimpi. Tästä syystä suosittelemme tarkistamaan aina lataustapahtumaa aloittaessa, että käytössäsi on juuri haluamasi latauspalvelun sovellus tai lataustunniste.
Mikäli käytät K-Lataus-verkostoa roamingin kautta ja havaitset ongelmia sovelluksessa tai laskutuksessa, otathan yhteyttä kyseisen palveluntarjoajan asiakaspalveluun. Mikäli itse K-Latauksen latauslaitteessa ilmenee ongelmia, K-Latauksen asiakaspalvelu auttaa mielellään. Asiakaspalvelu palvelee 24/7 ja auttaa K-Latauksen asiakkaita mahdollisissa ongelmatilanteissa. Muistathan myös, että rekisteröityneenä K-Latauksen asiakkaana voit liittää profiiliisi Plussa-korttisi tiedot, jolloin lataaminen kaikissa K-Lataus-palvelun kautta käytettävissä latauspisteissä kerryttää Plussa-pisteitä.